سایت همفکری for Dummies

Wiki Article

همینطور میتوانید با کارفرمای خود در وبسایت چت و گفتگو بفرمایید و و میتوانید به پروژه های ارسال شده در وبسایت در هر زمینه کاری که هستید پیشنهاد انجام کار ارسال بفرمایید و کلی قابلیت ارزشمند دیگه که روند کاری و زندگی کاری شمارو بسیار ساده تر میکنه اگر مایل بودید میتوانید پس از ثبت نام به راحتی خدمات و یا پروژتون رو منتشر بفرمایید و سفارشات و خدمات فوق العاده داشته باشید و با کلیک برروی تصویر بالا میتونید روند و چگونگی این کار رو مشاهده بفرمایید.)

این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

اهمیت همفکری و مشورت با دیگران در پیدا کردن جواب سوالات زندگی

و پس از آنکه در مشهد الرّضا علیه السّلام بدست مرحوم آیة الله آقا میرزا محمّد طهرانی- صاحب «مستدرک البحار» که از بزرگان عصر و دائی پدرشان بود- عمامه گذاری نموده و به لباس علم و تقوی ملبّس گردیدند، برای شروع علوم حوزوی در نوزده سالگی- در سال ۱۳۶۴ هجری قمری- عازم شهر مقدّس قم شده و در مدرسه حجّتیّه اقامت گزیدند.

در همین دوران بنا به سفارش علّامه طباطبائی که اوّلین استاد سلوکی ایشان بود با آیة الله حاج شیخ عبّاس قوچانی وصیّ مرحوم آیة الحقّ و العرفان حاج سیّد علی آقای قاضی قدّس الله نفسه الزّکیّة در مسائل سلوکی حشر و نشر داشتند و به مؤانست و مراوده با آیة الله حاج سیّد جمال الدّین گلپایگانی و تثبیت پایه‌های عرفان عملی خویش پرداختند، و در طول مدّت اقامت در نجف اشرف از بیتوته هر شب پنجشنبه در مسجد سهله بهره‌ها بردند.

استفاده از تجربه افراد باتجربه در زمینه‌های مختلف برای پیدا کردن جواب سوالات، یکی از راهکارهای همفکری و مشورت با دیگران است. همه ما در زندگی با سوالاتی روبرو می‌شویم که به تنهایی نمی‌توانیم به آن‌ها پاسخ دهیم.

با مراجعه به مراکز مشاوره یا استفاده از خدمات مشاوره آنلاین، می‌توانیم با مشاوران مجرب در زمینه مورد نظر خود مشورت کنیم و به جواب‌های بهتری برسیم.

جلالی، فرهنگ را در همه ابعاد زندگی دولت‌ها و ملت‌ها ساری و جاری قلمداد کرد و گفت: امروزه روابط بین‌الملل را روابط میان فرهنگ‌ها تعبیر می‌کنند و سیاست و تجارت را اگر دو رکن اصلی روابط بین‌الملل بنامیم باید گفت که فرهنگ رکن سوم آن است و رکنی مهم چراکه مستقیما با روح و جان ملت‌ها در ارتباط است.

خانه وبسایت آموزشی درباره ما تماس با ما محتوای آموزشی

راهکار بعدی، استفاده از منابع آنلاین و کتاب‌ها است. امروزه با پیشرفت فناوری، به راحتی می‌توانیم به منابع آنلاین دسترسی پیدا کنیم و از دانش و تجربیات دیگران بهره‌برداری کنیم. می‌توانیم در اینترنت به دنبال مقالات، کتاب‌ها و وب‌سایت‌های مرتبط با مسئله خود بگردیم و از نظرات و تجربیات دیگران استفاده کنیم.

کاربر نی نی سایت نیستید ؟ در نی نی سایت عضو شوید شماره تلفن همراه

به مناسبت سالروز رحلت؛ مروری بر زندگینامه آیت الله حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی

بنابراین، با همفکری و مشورت با دیگران، می‌توانیم بهترین راه‌حل را برای مسئله خود پیدا کنیم.

در سال ۱۳۷۷ هجری قمری در سی و سه سالگی پس از اتمام تحصیلات عالیه و رسیدن به درجه اعلای اتقان در علوم عقلی و نقلی و کسب فضائل ظاهری و باطنی، جهت ادای تکلیف و اقامه شعائر الهی و ترویج و گسترش توحید و ولایت در امتحانی سخت و دشوار به اشاره مرحوم حضرت حدّاد رضوان الله تعالی علیه و امر حضرت آیةالله حاج شیخ محمّد جواد انصاری همدانی رحمة الله علیه به تهران بازگشتند و در مسجد قائم خیابان سعدی در سنگر محراب و منبر به نشر أحکام اسلام check here و ارشاد مردم و تهذیب و تزکیه نفوس مستعدّه و تبیین معارف الهیّه و دعوت به توحید و ولایت و تصحیح و تعمیق ارتباط مردم با قرآن و عترت پرداختند.

Report this wiki page